WBA виступила з офіційною заявою щодо скандального удару британця нижче пояса

Фото: instagram.com/usykaa

Всесвітня боксерська асоціація (WBA) прокоментувала результат бою між чемпіоном світу за версіями WBO, WBA, IBO та IBF у надважкій вазі Олександром Усиком і британцем Даніелем Дюбуа.

Джерело: WBA

WBA виступила з офіційною заявою щодо скандального удару британця нижче пояса

Не оминули в організації і скандальний епізод у 5-му раунді бою, коли британець влучив українцю нижче пояса. Там зазначили, що удар Дюбуа був забороненим, тому рефері ухвалив правильне рішення, коли не став відраховувати нокдаун, а дав Олександру час на відновлення.

Олександр Усик залишається чемпіоном Всесвітньої боксерської асоціації (WBA) у надважкій вазі після перемоги над Даніелем Дюбуа технічним нокаутом у дев’яти раундах цієї суботи на стадіоні у Вроцлаві, Польща. Усик вдруге зберіг свій золотий пояс, а також титули WBO та IBF після чудового виступу, в якому він працював з розумом і точністю, щоб здобути перемогу, — говориться в повідомленні.

Усик показував гарний бокс, покладався на джеб і роботу ніг, щоб домінувати над Дюбуа, який не полегшив йому цей вечір і пішов один на один з чемпіоном, але, зрештою, не зміг досягти своєї мети.

У бою був драматичний момент, коли Дюбуа завдав удару нижче пояса, від якого Усик впав на канвас. Зона, куди він влучив, викликала суперечки про законність удару, але рефері ухвалив, що удар припав у зону нижче пояса, і дав Усику необхідний час на відновлення, щоб продовжити бій.

Отримавши незаконний удар, українець змінив своє ставлення і став діяти трохи агресивніше, щоб здобути два нокдауни в бою і перемогти в дев’ятому раунді. Перемога стала 21-ю у професійній кар’єрі Усика, у активі якого 14 нокаутів. Тим часом на рахунку Дюбуа зараз 19 перемог, 2 поразки та 18 нокаутів, – йдеться у повідомленні WBA.

Дюбуа оскаржуватиме результат бою проти Усика

Команда британського боксера надважкої ваги Даніеля Дюбуа збирається оскаржувати його поразку в бою проти чемпіона світу за версіями WBO, WBA, IBO та IBF, українця Олександра Усика.

У п’ятому раунді британець потужним ударом влучив українцю нижче пояса. Через це рефері дав Усику кілька хвилин на відновлення, після чого Олександр піднявся на ноги і поєдинок поновився.

У підсумку українець видовищно нокаутував британця у дев’ятому раунді. Одразу після завершення бою Дюбуа заявив, що його удар у 5-му раунді не був нижче пояса, а відтак у нього вкрали перемогу.

Я не вважаю, що це був удар нижче пояса. Мене обдурили, позбавивши перемоги, – сказав Даніель.

Источник

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *