Росію інформаційно прибрали з Молдови. Ізраїль напоготові: дайджест пропаганди за 20-24 жовтня 2023 року

Росію інформаційно прибрали з Молдови. Ізраїль напоготові: дайджест пропаганди за 20-24 жовтня 2023 року 25.10.2023 15:06 Укрінформ Єврейське питання посіяло розбрат між Соловйовим та його штатними «експертами» на зарплаті

Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки зібрав головні фейки та наративи пропаганди за 20-24 жовтня 2023 року.

  • «Шмара, яка випиває» розворушила кубло пропагандистів
  • «RT – місце брехні», – вважають в правлячій партії Ізраїлю
  • «Живий цвях» у труну російських ліберальних ЗМІ
  • Молдова рішуче вдарила по інформпошесті з РФ
  • «Шмара, яка випиває» розворушила кубло пропагандистів

    Євген Сатановський, засновник і президент російського Інституту Близького Сходу, завжди публічно підтримував політику Путіна, а після 24 лютого став активним прихильником війни з Україною, викриваючи «українських нацистів» у різних ток-шоу, насамперед у програмі «Соловйов Live». Але конфлікт в Ізраїлі став для Сатановського поворотною точкою.

    В інтерв’ю ізраїльському журналісту Олександру Вальману Сатановський назвав офіційного представника МЗС Марію Захарову «шмарою, яка сильно випиває» і звинуватив її в тому, що вона не любить євреїв та Ізраїль і особливо цього не приховує».

    НАСПРАВДІ, вже не є таємницею, що ставлення до Ізраїля розкололо російське пропагандистське кубло. Сатановський і ручна папуга Соловйова на прізвище Кедмі підтримали ЦАХАЛ. Соловйов, який свого часу обіцяв піти воювати за Ізраїль, тепер каже, що вже старий для цього і в нього зараз інша війна – українська. 

    Цікаво й те, що Соловйов не став приховувати, що Сатановський та інші експерти знаходяться у нього в штаті. Тобто усю дичину в етері несуть за гроші, а не тільки через переконання.  

    Вже після того, як Соловйов звільнив Сатановського, той не заспокоївся і назвав ще одного «генерального проповідника»  путінського режиму, експрезидента РФ Медведєва «дрібним слабеньким лайном».

    Той, до речі, вкрай болісно ставиться до випадів, пов’язаних із власним маленьким зростом: ще 2010 року в Омську до його приїзду терміново демонтували афішу дитячої вистави «Чекаємо на тебе, веселий гном».

    Отже, справа вже відверто йде до краху. І все це «експертне кодло» (без різниці: за ХАМАС вони чи проти) буде у вільний час вивчати біографію Юліуса Штрейхера, головного редактора антисемітської газети «Дер Штюрмер» («Штурмовик»). В останньому слові на Нюрнберзькому трибуналі він назвав процес «тріумфом світового єврейства», заявивши, що троє із суддів є євреями.

    Не виключено що й Захарова про це буде волати. 

    «RT – місце брехні», – вважають в правлячій партії Ізраїлю

    Ще одна історія про пропаганду на зарплаті розгорнулася в Ізраїлі. Лідер ліберального крила правлячої місцевої партії «Лікуд» Амір Вейтман у етері RT пообіцяв, що Москва заплатить за підтримку тих, хто напав на Ізраїль. 

    НАСПРАВДІ, темою етеру був удар у районі лікарні в секторі Газа. RT назвав його ізраїльським повітряним ударом (так написано у титрі під час включення Вейтмана), внаслідок якого загинули сотні людей. Вейтман сказав, що атаки на лікарню не було, і назвав повідомлення про неї палестинською пропагандою, яку повторює RT. «І це показує, що телеканал RT, – місце брехні», – додав він.

    Вейтман також сказав, що не може бути спокійним, коли його народ «вбивають нацисти». Ведучий сказав, що «хтось може сказати, що щось схоже відбувається зараз в Україні з росіянами».

    У відповідь Вейтман заявив: «Я розумію, що ви на російській зарплаті, і я розумію, що це російська пропаганда. Але ви маєте бути дуже обережними, тому що, коли ми закінчимо цю війну…, після цього Росія заплатить. Росія підтримує нацистів, які хочуть здійснити над нами геноцид. Ми виграємо цю війну… Після цього ми не забудемо, що ви робите. Ми прийдемо і переконаємося, що Україна переможе, ми переконаємося, що ви заплатите за те, що зробили», – пообіцяв Вейтман. 

    «Живий цвях» у труну російських ліберальних ЗМІ

    Нарешті підлила олії в ізраїльсько-палестинський вогонь і так звана ліберальна російська журналістика. 21 жовтня під час онлайн-марафону на підтримку каналу «Живий цвях» Ліза Лазерсон у діалозі з його засновником Олексієм Венедиктовим розповіла анекдот про «різницю між вагоном з бетоном та вагоном з мертвими єврейськими немовлятами».

    НАСПРАВДІ, потім вони, звісно, просили вибачення. Лазерсон заявила, що не з’явиться більше на каналі Венедиктова. Але уривок про «вагон із бетоном» розлетівся у Х, його запостили кілька акаунтів із тисячами підписників. А ролик переглянули понад 240 тисяч раз.

    За рівнем абсолютного цинізму анекдот Лазерсон про «вагон з мертвими єврейськими немовлятами» можна порівняти хіба що з жартом покійного нині Задорнова, який на питання «Чому впав малайзійський «Боїнг»? — відповідав: «Тому, що був важчим за повітря». І увесь зал весело реготав.

    «Антисемітські висловлювання Лізи Лазерсон не викликають нічого, окрім огиди і не повинні залишитися без відповіді з боку тих, хто дає їй можливість вести мовлення на багатомільйонну аудиторію на своїх платформах. Вибачень тут замало», — відреагував Дмитро Гендельман, радник прем’єр-міністра Ізраїлю.

    З огляду на те, що Лазерсон працювала прес-секретарем Мединського (коли той обіймав посаду міністра культури РФ), то нічого дивного. Російський ліберал який закінчувався на «українському питанні» – тепер закінчується й на єврейському.

    Молдова рішуче вдарила по інформпошесті з РФ

    І наостанок знову про Захарову. 24 жовтня вона зазначила, що «Росія кваліфікує рішення молдавської влади щодо закриття телеканалів як цинічний утиск прав національних меншин і вимагає від профільних міжнародних організацій дати адекватну оцінку події і вжити всіх належних заходів».

    НАСПРАВДІ, «цинічний утиск прав національних меншин» полягає в тому, що Служба безпеки та інформації (SIS) Молдови заблокувала доступ до 22 сайтів російських ЗМІ, більшість із яких є державними. Про це йдеться у прес-релізі, опублікованому на сайті відомства.

    У SIS підкреслили, що низка російських ЗМІ «змінювала зміст інформації, що розповсюджується в публічному полі в умовах надзвичайного стану». При цьому самі зміни виходили від «органів державної влади держави, яка перебуває у стані військового конфлікту та визнана державою-агресором», – вважають у відомстві.

    Під блокування у Молдові потрапили сайти телеканалів «Россия 1», «Россия 24», «Первый канал», «Царьград», НТВ, ТВЦ, «Звезда», РЕН ТВ, «Мир», «Пятый канал», «Москва 24», «360», «Спас». Обмежується робота ВГТРК, RT, «Вести.ru», Smotrim.ru, а також радіо «Вести ФМ» та «Маяк». Розпорядження надіслано молдовським провайдерам для «негайного блокування».

    Нагадаємо, у середині вересня у Кишиневі затримали керівника «Sputnik Молдова» Віталія Денісова, який є кадровим офіцером 72-го центру спеціальної служби (в/ч 54777), що на користь ГРУ займається інформаційними вкидами та дезінформацією зарубіжної аудиторії.

    А сам сайт «Sputnik Молдова» було заблоковано в країні одразу після початку повномасштабного вторгнення Росії до України. 7  березня 2023 року влада Молдови також обмежила доступ ще до п’яти сайтів  Sputnik.

    У липні 2023 року з’явилося велике розслідування про співробітників спецслужб у посольстві РФ в Кишиневі. Після цього з країни було вислано 45 російських дипломатів.

    Отже, Молдова продовжує захищати себе від подібних «супутників ГРУ». Але роботи із зачистки від цієї інформаційної пошесті у всьому світі ще чимало. 

    Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки

    Источник: www.ukrinform.ua

    No votes yet.
    Please wait...
    Поділіться своєю знахідкою

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *